پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119157
پيام هم‌زمان حزب‌الله به تل‌آويو و تکفيري‌ها
تاریخ انتشار : 1393/07/16 12:36:43
نمایش : 1667
رژيم صهيونيستي با گمان اينکه حزب‌الله لبنان مشغول درگيري با تکفيري‌ها در شمال لبنان و داخل سوريه است، در موارد مختلفي عليه اين گروه مقاومت اقدام کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، انفجار يک بسته انفجاري در «مزارع شبعا» در مرز بين سرزمين اشغالي و لبنان، که با اعلام مسئوليت آن از سوي حزب الله لبنان همراه بود، پيام‌هايي را در اين مورد براي داخل و خارج لبنان در بر داشت.

در بيانيه حزب الله آمده است که گروه شهيد «علي حسن حيدر» عمليات شبعا را انجام داد که در پي آن چند گشتي صهيونيستي زخمي شدند.

روزنامه الاخبار لبنان در اين باره مي‌نويسد: از زمان شروع بحران سوريه، اسرائيل همواره به اميد تحميل معادلات جديد و غير ارادي به حزب الله بوده است تا اين گروه مقاومت را در داخل و خارج لبنان مشغول جبهه‌اي غير از اسرائيل کرده باشد.

در اين باره اسرائيل در بازه‌هاي زماني مختلف و به عنوان نمونه در اوايل سال ميلادي به زعم خود فرصت ر ا مغتنم شمرده و حملاتي عليه مواضع حزب اللله انجام داد، با اين فرض که حزب الله در اين شرايط نمي‌تواند عکس العملي داشته باشد و مشغول مبارزه با تکفيري‌ها در شمال لبنان و داخل سوريه است.

در اين شرايط انجام عمليات در مواضع صهيونيست‌ها و پذيرش مسئوليت آن از سوي حزب الله پيام هاي مهمي در بر دارد و علاوه بر پيامي براي اسرائيل حاوي پيام‌هايي نيز براي تکفيري‌ها و مخالفان دولت سوريه است.

براي تمامي لبناني‌ها پر واضح است که تهديد اسرائيل از جنوب و تهديد تکفيري‌ها در شمال تفاوتي باهم ندارد و همديگر را تکميل مي‌کنند.‌

تل آويو مي‌خواهد از فرصت پيش آمده استفاده کند و قدرت استراتژيک حزب الله را از بين ببرد و در اين مسير تسهيلاتي نيز به تکفيري‌ها ارائه مي‌کند و عمليات روز گذشته حزب الله حاوي پيامي مشترک براي اسرائيل و تکفيري‌ها بود.

مسلماً عمليات ديروز به معناي اين نيست که ديگر اسرائيل از فرصت‌هاي پيش آمده استفاده نمي‌برد، بلکه انفجار ديروز تمامي معادلات اسرائيل را بر هم زد و اين پيام را به آن‌ها رساند که هر عملي عکس‌العملي در پي دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html